NJU.mobile zdobywa klientów głównie ceną
Głównym czynnikiem, dla którego użytkownicy decydują się korzystać z taryfy NJU.mobile, jest niska cena usług - wynika z ankiety przeprowadzonej przez Orange.

Cenę jako powód wybrania oferty NJU.mobile wskazało aż 77 proc. ankietowanych. To ponad dwukrotnie więcej, niż w przypadku drugiego najpopularniejszego czynnika, jakim okazała się kontrola wydatków, wskazana przez 35,6 proc. osób. 30,8 proc. klientów zdecydowało się na NJU.mobile ze względu na ciekawość nowej usługi. Najrzadziej wskazywanymi argumentami były: rekomendacja (5,9 proc.), elastyczność wysokości abonamentu (6,3 proc.) oraz dobra opinia o sieci (7,7 proc.).
Orange uruchomiło sieć NJU.mobile pod koniec kwietnia bieżącego roku (przeczytaj o tym więcej). Nowa taryfa ma przyciągać klientów przede wszystkim tanią ofertą bez limitów. Operator chwalił się, że NJU zanotowało udany start, ale dokładne, oficjalne wyniki zostaną opublikowane dopiero w przyszłym tygodniu.
Dołącz do dyskusji: NJU.mobile zdobywa klientów głównie ceną