SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NJU.mobile zdobywa klientów głównie ceną

Głównym czynnikiem, dla którego użytkownicy decydują się korzystać z taryfy NJU.mobile, jest niska cena usług - wynika z ankiety przeprowadzonej przez Orange.

NJU.mobile zdobywa klientów głównie ceną

Cenę jako powód wybrania oferty NJU.mobile wskazało aż 77 proc. ankietowanych. To ponad dwukrotnie więcej, niż w przypadku drugiego najpopularniejszego czynnika, jakim okazała się kontrola wydatków, wskazana przez 35,6 proc. osób. 30,8 proc. klientów zdecydowało się na NJU.mobile ze względu na ciekawość nowej usługi. Najrzadziej wskazywanymi argumentami były: rekomendacja (5,9 proc.), elastyczność wysokości abonamentu (6,3 proc.) oraz dobra opinia o sieci (7,7 proc.).

Orange uruchomiło sieć NJU.mobile pod koniec kwietnia bieżącego roku (przeczytaj o tym więcej). Nowa taryfa ma przyciągać klientów przede wszystkim tanią ofertą bez limitów. Operator chwalił się, że NJU zanotowało udany start, ale dokładne, oficjalne wyniki zostaną opublikowane dopiero w przyszłym tygodniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: NJU.mobile zdobywa klientów głównie ceną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wujleon
Przecież wiadomo, że o wyborze Polaków decydują CELEBRYCI z reklam. Opłacani milionami przez szalone zarządy, które szastają pieniędzmi na lewo i prawo.
9 9
odpowiedź