SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Novartis powraca do Saatchi & Saatchi

S&S poprowadzi w USA kampanie leku przeciwbólowego Excedrin.

Roczne dochody ze sprzedaży leku szwajcarskiej firmy Novartis wynoszą w Stanach 160 milionów dolarów.

Duże znaczenie przy wyborze agencji S&S przez Novartis miał fakt, iż agencja ta przez 28 lat pomagałą tworzyć wizerunek marki Tylenol, której portfolio jest zbliżone do oferty firmy Novartis.

Oprócz leku Excedrin Saatchi &  Saatchi poprowadzi jeszcze kampanie czterech innych produktów firmy Novartis.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Novartis powraca do Saatchi & Saatchi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl