SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Novem: sieć reklamy display Novinet i wspólne biuro sprzedaży (wideo)

Oferująca wcześniej reklamy mobilne i efektywnościowe firma Novem uruchomiła sieć reklamy displayowej Novinet. Jednocześnie stworzyła biuro sprzedaży wszystkich swoich ofert reklamowych.

Novem: sieć reklamy display Novinet i wspólne biuro sprzedaży (wideo)

Novinet ma wyróżniać się na runku zaawansowanymi funkcjami audience targetingu i retargetowania oraz możliwością udostępniania przestrzeni reklamowej w modelu RTB (real time bidding), czyli w systemie aukcyjnym. Do emisji reklam sieć wykorzystuje technologię OpenX Enterprise. Marketerzy mogą kierować swoje przekazy do konkretnych grup odbiorców określonych w oparciu o dane podane przez użytkowników podczas rejestracji w różnych serwisach oraz ich zachowania w internecie.

Współpracujący z Novinet wydawcy zyskują dostęp do platformy OpenX Market, która daje im możliwość sprzedaży reklam na globalnych rynkach w modelu RTB. Mogą też oferować reklamy nie tylko ze względu na tematykę swoich serwisów, lecz również profil ich użytkowników. W sieci obowiązują dwa modele rozliczeń: CPM (płatność za tysiąc odsłon reklamy) i flat fee (płatność za czas trwania kampanii).

Obecnie Novinet obejmuje ok. 150 serwisów. - Pakiety tematyczne sieci będą sukcesywnie rozszerzane. Kluczem doboru kolejnych wydawców będzie jakość danej strony i jej popularność wśród reklamodawców - opisuje Jacek Pasławski, prezes Novem. Dołączenie do Novinetu będzie też proponowane ponad 16 tys. wydawców współpracujących z Novem Performance, siecią efektywnościową należącą do Novem. - Migracja do nowej sieci nawet tylko części wydawców Novem Performance zapewni nam odpowiedni zasięg. Będzie on głównie wykorzystywany w pakietach zasięgowych oraz kampaniach wykorzystujących audience targeting i retargetowanie - przekonuje Pasławski.

W związku z rozszerzeniem swojej oferty Novem uruchamia wspólne biuro sprzedaży własnych usług. W spółce o nazwie Novem Group reklamodawcy będą mogli jednocześnie kupić reklamy w sieciach Novinet i Novem Performance oraz sieci mobilnej Mobilvi. - Chcemy skutecznie wykorzystać efekt synergii tych trzech modeli reklamy internetowej - argumentuje Jacek Pasławski. - Naszym celem jest osiągnięcie pozycji największego biura sprzedaży, pośrednika oferującego reklamodawcom powierzchnię w serwisach wydawców internetowych - zapowiada.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Novem: sieć reklamy display Novinet i wspólne biuro sprzedaży (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerry
Dobrym pomysłem na reklamę internetową jest reklama wydajnościowa. W tym modelu płaci się za efekt (np. rejestrację na stronie lub zakup produktu), lider tego rynku - zanox ogłosił niedawno, że w tym kwartale uruchomi nowe narzędzie sprzedaży - zanox marketplace. Premiera już wkrótce
8 8
odpowiedź
User
nick
taa z Zanoxa taki lider jak z koziej dupy traba;)
8 8
odpowiedź
User
Tom&
racja nick:) ale Novemowi też daleko do liderowania,
8 8
odpowiedź
User
do Jerry
dla reklamodawcy to może i dobry model, ale dla dostawcy... jak ma się kampanię typowo sprzedażową to rozumiem, że klient chce płacić za efekt, ale wymuszanie na serwisach, żeby kampanie wizerunkowe były rozliczane wg modelu efektywnościowego to jest już przegięcie, a niestety coraz częściej próbuje się tak robić; na szczęście wydawcy też już "mądrzeją" i nie zgadzają się na te darmowe emisje
8 8
odpowiedź
User
lukaszczyk
chyba Novem Grób. Gratuluje pogody ducha na titanicu panie Jacku
8 8
odpowiedź