SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Now klient agencji Niceday

Agencja reklamowa Niceday wygrała ogłoszony w lutym konkurs na stworzenie identyfikacji wizualnej dla inwestycji 'U Scheiblera' oraz australijskiego inwestora - 'Opal Property Developments'.

Łódzka Agencja pokonała 6 bardzo znanych, ogólnopolskich, w tym sieciowych agencji. Wybór Niceday uzasadniano bardzo wysoką kreatywnością, elastycznością we współpracy z Klientem oraz konkurencyjnymi cenami.

Agencja Niceday stworzyła kreację całego projektu inwestycyjnego – znak firmowy „U Scheiblera” oraz logotyp „Opal Property Developments” wraz z materiałami korporacyjnymi. Czytelna i spójna identyfikacja tego unikalnego przedsięwzięcia stanowi o jego pozytywnym postrzeganiu, dlatego też wygrana w konkursie zaowocowała podjęciem współpracy, w ramach której Niceday będzie wspomagała jego obsługę marketingową, przygotuje materiały wspomagające sprzedaż (foldery, ulotki) oraz brana jest również pod uwagę przy wyborze firmy mającej tworzyć serwis WWW.

„U Scheiblera” to projekt stworzony przez spółkę założoną przez australijskich inwestorów- developerów, który zakłada rewitalizację zabytkowej fabryki oraz adoptację jej na cele mieszkaniowe (tzw. lofty). W Łodzi tego typu  mieszkania postindustrialne powstają na Księżym Młynie - historycznej dzielnicy miasta, w budynku Przędzalni Grohmana-Scheiblera przy ul. Tymienieckiego. Łódź jest pierwszym miastem w Polsce, w którym „Opal Property Developments” inwestuje.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Now klient agencji Niceday

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl