SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa forma reklamy internetowej

Nowa forma reklamy internetowej


Z początkiem czerwca sieć reklamowa Ad.net wprowadziła do swojej oferty nową formę reklamy - Surround Ad. Jest to połączenie ekspozycji dwóch, często wykorzystywanych form reklamy w polskim Internecie: banera i skyscrapera.

Efektywność Surround Ad jako formy reklamy opiera się na kilku elementach:
  • Jednoczesnej ekspozycji banera i skycrapera reklamujących jeden produkt
  • Wyłączności dla reklamującego się w ten sposób klienta (żadna inna forma reklamowa nie pojawia się na stronie podczas ekspozycji Surround Ad)
  • Możliwościach kreacyjnych - połączenia grafiki w pionie i poziomie

    Korzyści dla reklamodawcy:
  • Duża powierzchnia reklamowa do wykorzystania
  • Większe możliwości kreacyjnie niż przy wykorzystaniu standardowych formach banerowych
  • Wyłączność na stronie
  • Niska cena (w stosunku do ceny np. samego skyscrapera)

    Specyfikacja techniczna Surround Ad:
    baner 468x60 pikseli (do 15 kB) + skyscraper 120x600 lub 160x600 pikseli (do 25 kB) Billboard 750x100 pikseli (do 20 kB) + skyscraper 120x600 lub 160x600 pikseli (do 25 kB).
  • Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

    Dołącz do dyskusji: Nowa forma reklamy internetowej

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl