SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa globalna strategia Coca-Coli

Coca Cola przygotowuję międzynarodową kampanię reklamową, która będzie wspólna dla wszystkich dziewiętnastu marek firmy ( m.in. Sprite, Fanta).

Kampanię przygotuję wspólnie aż osiem agencji, w tym słynna londyńska Mother.

Hasło kampanii będzie nawiązywać do jej międzynarodowego charakteru i będzie brzmieć "World of Refreshment" ("Światowe orzeźwienie").

Będzie to pierwsza wspólna kampania dla wszystkich marek Coca Coli (uznanej po raz kolejny na za najcenniejszą markę świata).

Kampania będzie bazować na akcji promocyjnej Coca Coli przeprowadzonej także przez Mother, której hasło brzmiało "I wish" ("Pragnę"). Okazała się ona tak wielkim sukcesem, że firma postanowiła przeprowadzić międzynarodową akcję promocyjną na jej bazie.

Szczegóły kampanii nie są znane.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa globalna strategia Coca-Coli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl