SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Barnardo (wideo)

Brytyjska organizacja charytatywna Barnardo uruchomiła nową kampanię telewizyjną, podkreślającą jej walkę o wsparcie dla seksualnie wykorzystywanych dzieci.

60-sekundowy spot pt. 'Turn Around' jest według organizacji pierwszym w historii "filmowym palindromem", w którym druga połowa materiału pokazuje te same sceny co pierwsza, ale w odwrotnej kolejności, zachowując przy tym to samo znaczenie.

Reklama, której podkład dźwiękowy stanowi utwór "Moon and Moon" brytyjskiej piosenkarki Bat for Lashes, została przygotowana przez agencję Bartle Bogle Hegarty (BBH), a wyreżyserował ją Chris Palmer.

Organizacja Barnardo zasłynęła rok temu, kiedy jej reklama (również autorstwa BBH) pt. 'break the cycle' wywołała falę skarg od osób skarżących się na pokazaną w niej zbyt dużą dawkę przemocy. Jednak rynkowy regulator Advertising Standards Authority (ASA) uznał, że cel spotu i podniesione w nim kwestie usprawiedliwiają wykorzystanie takich mocnych obrazów. Później Barnardo poinformowała, że reklama spowodowała wysoki wzrost publicznej świadomości na temat działalności organizacji i podnoszonych przez nią problemów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Barnardo (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl