SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania prasowa Ariela Platinum

Saatchi & Saatchi Poland rozpoczyna oryginalną kampanię prasową proszku Ariel Platinum firmy Procter & Gamble, opartą na oryginalnym wykorzystaniu samplingu

Sampling wykorzystano w sposób nietypowy - do reklamy prasowej dołączona jest próbka ketchupu marki Heinz. Próbka nie służy jednak do przetestowania samego ketchupu, a jest sugerowanym narzędziem do wypróbowania skuteczności proszku Ariel. "W kategorii detergentów na polskim rynku brak jest silnych i wyrazistych wizerunków. Wszystkie marki komunikują podobne atrybuty, dlatego w przypadku tej branży forma przekazu reklamowego odgrywa szczególną rolę" - mówi Agnieszka Kwaśniewska, Account Executive Saatchi & Saatchi. "W przypadku kampanii prasowej Ariela udało nam się stworzyć reklamę, która nie tylko silnie komunikuje atrybuty marki, ale równocześnie prowokuje i ma szansę zaangażować konsumenta".

Kampania prasowa to jeden z elementów działań komunikacyjnych mających na celu wzmocnienie wizerunku marki Ariel. Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Czystość bez cienia wątpliwości". "Naszym głównym celem było stworzenie reklamy spójnej z toczącą się od lipca kampanią telewizyjną, czyli reklamy wzmacniającej pozycjonowanie proszku Ariel jako detergentu, który najlepiej spośród dostępnych na rynku proszków usuwa plamy" - powiedziała Agnieszka Kwaśniewska.

Grupę docelową kampanii stanowią kobiety wykształcone, aktywne, o wysokich zarobkach, poszukujące najlepszych rozwiązań i otwarte na nowości. Aby dotrzeć do tak sprecyzowanej grupy, akcja reklamowa prowadzona jest na łamach magazynu "Cafe" - bezpłatnego miesięcznika skierowanego do kobiet. Dystrybucja magazynu odbywa się w drodze wysyłkowej do dokładnie wyselekcjonowanego odbiorcy. Reklama ukaże się we wrześniowym numerze pisma. W najbliższych miesiącach istnieje możliwość kontynuowania kampanii prasowej i rozwinięcie jej na kolejne media.

Za stronę kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania prasowa Ariela Platinum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl