SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania z Jane Fondą

McCann Erickson Polska opracowała adaptację międzynarodowej kampanii reklamowej nowego produktu L'Oreal Paris Dermo-Expertise - kremu 'AGE Re-Perfect Pro-Calcium'.

 Kampania pod hasłem „Wapń to przyszłość mojej skóry” ruszyła w tym miesiącu. Objęła czasopisma kobiece, m.in. Twój Styl, Galę, Vivę, Zwierciadło, Przyjaciółkę, oraz telewizję: TVP, TVN, Polsat Media, AT Media. W 30-sekundowym spocie telewizyjnym, emitowanym od 10 lipca, występuje nowa ambasadorka L’Oreal Paris 68-letnia Jane Fonda.

 

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentek o nowym kremie przeciwzmarszczkowym, opracowanym specjalnie dla kobiet powyżej 55 roku życia.

    

Kampania mediowa jest wspierana licznymi materiałami BTL w miejscach sprzedaży.

Nad adaptacją pracował team kreatywny McCann Erickson Polska: Piotr Cedzyński (Senior Copywriter), Wojtek Szpor (Senior Art Director), Sławek Młynarczyk (Senior Copywriter).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania z Jane Fondą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl