SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nową linię kosmetyków wspiera kampania

Firma SSL Healthcare Polska wprowadza na rynek linię preparatów francuskiej firmy Laboratoire Physcience, wspomagających odchudzanie i opalanie: Minceur 3D, Minceur Active, Water Pill, Pecti Ligne, Sunsublim. Wejściu produktów na rynek towarzyszy kampania reklamowa.

Działania promocyjne skierowane będą przede wszystkim do środowiska farmaceutycznego - tysiąc pierwszych aptek, które wprowadzą do swojej oferty preparaty Laboratoire Physcience otrzyma startowy pakiet produktów i upominki w postaci srebrnej biżuterii. Inne działania promocyjne obejmują kampanię wizualno-edukacyjną w prasie kobiecej od 15 kwietnia do  czerwca 2005. Będą to m.in. „Claudia”, „Uroda”, „Viva”, „Elle”, „Shape”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nową linię kosmetyków wspiera kampania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl