SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa marka prepaidowa Polkomtela ma zdobyć do 600 tys. klientów w 2008 r.

Nowa marka prepaidowa Polkomtela - 36.6 - ma zdobyć do końca roku 500-600 tys. klientów, poinformował prezes operatora sieci Plus Jarosław Bauc w czwartek. Nowa marka jest adresowana do młodzieży, jej akcja reklamowa rozpocznie się w piątek.

Nowa marka prepaidowa Polkomtela ma zdobyć do 600 tys. klientów w
2008 r.

"Liczymy na 500-600 tys. klientów w tym roku, mamy nadzieję, że to konserwatywna prognoza" - powiedział Bauc podczas konferencji prasowej.

Nowa oferta ma się wyróżniać m.in. dzięki usługom dodatkowym. Usługa 'Chill Bill' pozwala na doładowanie konta (do 10 zł miesięcznie) w zamian za odsłuchanie reklam. Inne usługi pozwalają np. na wykupienie ryczałtu na nielimitowaną liczbę wiadomości SMS w ramach sieci Plus (3 zł za miesiąc) i uzyskanie 1 sekundy na rozmowy w sieci Plus w zamian za 2 sekundy odebranego połączenia z innej sieci.

Minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 0,6 zł a opłata za 1 SMS albo MMS to 0,15 zł. Klienci będą mogli jednak tworzyć grupy w ramach których połączenia będą tańsze.

Bauc przyznał, że nowa marka ma być odpowiedzią na statystyczne "starzenie się" klientów sieci Simplus. Obecnie Polkomtel ma dwie marki prepaid: "Simplus", który według spółki jest liderem rynku, i "Sami Swoi". Bauc poinformował, że "Simplus" ma obecnie 6,365 mln klientów, co daje mu ok. 24% rynku a "Sami Swoi" - 531 tys. klientów.

Polkomtel miał w I kw. br. 356,7 mln zł zysku netto wobec 274,8 mln zł zysku rok wcześniej. Jego przychody wzrosły w tym czasie o 10,9% do 2,027 mld zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa marka prepaidowa Polkomtela ma zdobyć do 600 tys. klientów w 2008 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl