SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa platforma reklamowa Yahoo

Yahoo po raz pierwszy zademonstrowało swą nową platformę reklamy w wyszukiwarce.

Z nowym dzieckiem firmy, platformą reklamową nazwaną roboczo „Project Panama”, wiązane są duże nadzieje. Zademonstrowany na konferencji w San Jose nowy projekt uruchomiony zostanie już w czwartym kwartale tego roku. Oprócz tego Yahoo planuje wprowadzenie nowego systemu określającego, która reklama pojawi się w wyszukiwarce. Zastąpi on dotychczasowy, w którym znaczenie ma deklarowana kwota za ogłoszenie. System ma pojawić się w pierwszym kwartale roku 2007, a całkowite wprowadzenie ma mieć miejsce do czwartego kwartału.

„Będziemy wprowadzać grafikę i prezentacje multimedialne (tzw. rich media) a także kupony i usługi telefoniczne. To bardzo ważne w przypadku nowych kanałów dostępu do internetu na przykład poprzez telefon komórkowy” powiedział wice prezes ds. nowych produktów John Kim. Jego zdaniem nowy system pozwoli także na lepsze dopasowanie wyświetlanych reklam do odbiorcy.

Przy wyborze reklam klienci mogą zdecydować się na osobną obsługę kampanii kontekstowych w wyszukiwarkach i płatnych reklam. Mogą korzystać z tzw. testów A/B pozwalających na określenie, które są najbardziej dochodowe, a także ile firma powinna płacić za jedno kliknięcie na łącze w wyszukiwarce. Ponadto będą na bieżąco informowani o stanie konta przeznaczonego na płatne łącza i jego ewentualnym wyczerpaniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa platforma reklamowa Yahoo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl