SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe logo Intela

Intel ujawnił wszystkie elementy nowej wizualizacji korporacyjnej oraz produktowej.

To przełomowy moment w historii firmy, a nowe logotypy są wyrazem ewolucji Intela, który stał się firmą aktywnie stymulującą rynek rozwiązań platformowych. Kluczowe technologie wchodzące w skład platform Intela to mikroprocesory, chipsety oraz odpowiednie oprogramowanie, których połączenie umożliwia wzrost wydajności kompletnych systemów, a ich użytkownikom nowe doznania - czytamy w komunikacie.

  

 Pierwszym znaczącym krokiem Intela w kierunku rozwiązań platformowych było wprowadzenie na rynek technologii mobilnej Intel® Centrino®. Kolejnym działaniem wpisującym się w ten trend była zeszłoroczna reorganizacja firmy. To w jej wyniku powstały działy skupiające się na czterech kluczowych obszarach działalności: mobilności, cyfrowym domu, rozwiązaniach dla przedsiębiorstw oraz technologiach wspomagających ochronę zdrowia. Intel zapowiedział również na początek roku 2006 wprowadzenie na rynek technologii Intel® Viiv™ - nowej platformy dla cyfrowego domu.

 Nowy system oznaczeń produktów, w połączeniu z wprowadzeniem nowych marek, takich jak technologia Intel Viiv, ułatwi konsumentom wybór odpowiednich produktów. Zmienione zostało zarówno logo korporacyjne, jak i logotypy produktowe.

 „Intel posiada jedne z najcenniejszych marek na świecie. Wraz z transformacją firmy zamierzamy jeszcze bardziej wzmocnić wartość naszych marek” – powiedział Eric Kim, wiceprezes Intela oraz dyrektor generalny Grupy Sprzedaży i Marketingu. „Transformacja umożliwi Intelowi zwiększenie rozpoznawalności, stworzenie silniejszych więzi emocjonalnych z odbiorcami oraz wzmocnienie pozycji na rynku”.

 Zmiany obejmują zarówno obowiązujące od 1991 roku logo Intel Inside®, jak i charakterystyczne logo Intela z obniżoną literą „e” zaprojektowane 37 lat temu przez pionierów Krzemowej Doliny – Roberta Noyce’a i Gordona Moore’a. Nowe logo Intela łączy w sobie obydwa doskonale znane symbole, sygnalizując nowe kierunki rozwoju firmy, która jednocześnie nie odcina się od swoich korzeni. Opracowany został także nowy slogan: „Intel. Leap ahead™”. Wyjaśnia on w prosty sposób podstawy, na jakich został stworzony Intel i dzięki którym firma będzie się nadal rozwijać.

 „’Intel. Leap ahead.’ wyjaśnia kim jesteśmy i co robimy” – powiedział Eric Kim. „To część całego naszego dziedzictwa. Misją Intela zawsze było wykonywanie kolejnego skoku do przodu – w dziedzinie technologii, edukacji, odpowiedzialności społecznej, produkcji itp. – w celu ciągłego potwierdzania naszej pozycji. Nowe hasło mówi o wykorzystaniu technologii Intela w ułatwieniu i wzbogacaniu codziennego życia wszystkich ludzi”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe logo Intela

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl