SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe logo Radia ZET

Od 6 września Radio ZET zmieniło identyfikację wizualną marki. Nowe logo stacji opracowała agencja Mamastudio.

Nowe logo Radia ZET

Stacja zachowała swoje dotychczasowe barwy: czerwony – symbolizujący rozrywkę oraz niebieski – informacje. Jak chwali się nadawca „nowe logo zostało unowocześnione, ale zachowało w sobie dynamizm i energię z poprzedniego znaku graficznego”. Wprowadzono ponad to pole ochronne – typografia jak i kod kolorystyczny uległy lekkiej modyfikacji.

Do logotypu dołączono również nowy slogan – „Czujesz i wiesz”. Zmiany to element nowej strategii Radia ZET, która będzie kierować swój program dojrzałych słuchaczy między 28 a 49 rokiem życia (więcej na ten temat).

Przypomnijmy, że w poniedziałek ruszyła jesienna ramówka Radia ZET. Na antenie pojawią się nowe programy i znane głosy (więcej na ten temat)

A co Państwo sądzą o nowym logotypie stacji?

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe logo Radia ZET

41 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Hmmm......pierwsza myśl - TV Puls.
8 8
odpowiedź
User
Marcin
TV Puls plus jakieś miasto portowe z żaglami w logosie.
8 8
odpowiedź
User
olas
bardziej powinna kierować prognam do dojrzałych słuchaczy w wieku 28 - 49 lat niż widzów
8 8
odpowiedź
User
mixxx
Też od razu skojarzenie z TV PULS... Czyżby to samo studio czy jakaś nieudolna podróbka?
8 8
odpowiedź
User
piotrek
dokładnie TV Puls pierwsze skojarzenie...
8 8
odpowiedź