SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe narzędzie do marketingu na Facebooku

Facebook udostępnił reklamodawcom nowych system pomiaru konwersji, który ma ułatwić ocenę zwrotu z inwestycji (wskaźnika ROI).

Nowe narzędzie do marketingu na Facebooku

Nowe narzędzia marketingowe oferują możliwość optymalizacji kosztów wyświetleń (wskaźnika CPM). Ma to pozwalać na lepsze zrozumienie i późniejsze zwiększenie rentowności przedsięwzięć marketingowych. System ułatwia też dotarcie z reklamami i wpisami sponsorowanymi do tych użytkowników, których konwersja jest najbardziej prawdopodobna.

Pierwsze testy nowego systemu pomiaru konwersji i zoptymalizowanego kosztu wyświetleń wypadły bardzo pomyślnie. Internetowy sklep Fab.com dzięki tym narzędziom zdołał obniżyć koszty zdobycia nowe klienta o 39 procent. Z kolei amerykańskie Stowarzyszenie Gubernatorów Demokratów za pomocą nowego systemu przeprowadziło swoją najbardziej ekonomiczną internetową kampanię dotychczas, z kosztem konwersji niższym aż o 85 procent niż wcześniej.

Z nowych narzędzi już można korzystać. Są dostępne w Power Editorze i Menedżerze Reklam.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe narzędzie do marketingu na Facebooku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl