SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy aparat Fujifilm

Firma Fujifilm wprowadziła na rynek aparat FinePix S9500. Wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa.

Kampania rozpoczęła się 8 października i potrwa do 23 października.

Przebieg akcji: Kampanię rozpoczęła manifestacja – Zielony pochód, która odbyła się 8 października w Warszawie i równolegle w pięciu innych miastach. 200 osób zgromadzonych przy kolumnie Zygmunta w Warszawie złamało trwającą właśnie ciszę przedwyborczą, skandując kontrowersyjne hasła o czułości, zbliżeniach i pozycjach. Manifestujący, maszerując Krakowskim Przedmieściem, zażądali ujawnienia idealnego kandydata.

Dodatkowym wsparciem wprowadzenia na rynek aparatu jest trwająca kampania promująca nowy aparat w mediach.
Cel kampanii: Poinformowanie o wprowadzeniu nowego aparatu, wskazanie na właściwe cechy aparatów cyfrowych, takich jak obiektyw i czułość.
Wykorzystane media: Prasa „Newsweek”, „Gazeta Wyborcza”, tytuły lokalne; internet – linki sponsorowane oraz kopromocje.
Agencja: PND Futura.
Media we własnym zakresie kupuje Fujifilm.

Fujifilm FinePix S9500 jest połączeniem technologii matrycy Super CCD piątej generacji, stabilne zdjęcia o rzeczywistych kolorach nawet w trudnych warunkach oświetleniowych, przy odbitkach aż do formatu A3. Zintegrowany obiektyw Fujinon 28 – 300 mm umożliwia szybką zmianę zbliżeń, również w czasie nagrywania filmu. Ta hybrydowa lustrzanka wyposażona została w matrycę Super CCD piąte j generacji o rozdzielczości 9,1 milionów pikseli oraz innowacyjne rozwiązanie technologiczne – Technologia Zdjęć Rzeczywistych (Real Photo Technology).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy aparat Fujifilm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl