SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy dyrektor strategiczny w agencji DFF

Od 1 października Daniel Wood obejmie funkcję Dyrektora Strategicznego w agencji reklamowej DougFaberFamily.

„Długo szukaliśmy takiego Dyrektora Strategicznego, który nie tylko rozumie biznes naszych klientów, ale również potrafi tworzyć strategie, które autentycznie zaskakują i łapią za serce. Dołączenie Daniela potwierdza priorytet strategiczny Agencji.” - powiedział Jacek Olechowski, wiceprezes DougFaberFamily.

Podczas swojej prawie 9-letniej kariery w reklamie, Wood miał okazję  pracować m.in. dla: Deutshe Bank, PEKAO SA, Norwich Union, Commercial Union, TelePizza, IKEA, Fiat Auto Polska, Daimler Chrysler, Grupa Żywiec, Electroworld. Wcześniej Wood pracował między innymi dla D’Arcy i Lowe GGK.

Jest współtwórcą sukcesu polskiego oddziału Leo Burnett, który w ubiegłym roku, po raz pierwszy w swojej historii został uznany za najlepszą agencję sieci w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor strategiczny w agencji DFF

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl