SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy numer “Wprost” w sprzedaży już w niedzielę

Elektroniczne wydanie tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”) od 19 września br. dostępne jest w sprzedaży już od godz. 0.00 w każdą niedzielę. Do tej pory, e-wydanie było udostępnianie - tak jak wydanie papierowe – dopiero w poniedziałek o godz. 6.00.

- Naszymi czytelnikami są ludzie aktywni zawodowo, którzy w dni powszednie rzadko mają czas na lekturę prasy. Często jest tak, że kupiony w poniedziałek tygodnik czytają w kolejny weekend. Chcemy wyjść im naprzeciw i zaoferować możliwość czytania bieżącego, aktualnego wydania tygodnika - przy niedzielnym śniadaniu albo kawie - mówi Michał M. Lisiecki, prezes AWR “Wprost”.

“Wprost” w wersji elektronicznej ukazuje się od 2007 roku. Magazyn jest dostępny na stronie internetowej tygodnika oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk, eGazety oraz Nexto. Użytkownicy iPadów mogą czytać “Wprost”, pobierając z App Store aplikację eGazety.

Cena e-wydania na witrynach oferujących e-prasę wynosi 3 zł (wersja papierowa kosztuje 5 zł). Na stronie internetowej “Wprost” miesięczna prenumerata tytułu kosztuje 10 zł i daje również dostęp do archiwalnych wydań tygodnika.

Wersja papierowa magazynu nadal trafiać będzie do punktów sprzedaży prasy w poniedziałki.

Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Wprost” w pierwszych siedmiu miesiącach br. wyniosło 86 932 egz.

Dołącz do dyskusji: Nowy numer “Wprost” w sprzedaży już w niedzielę

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
"Wprost" jest supcio!
odpowiedź
User
Marcin
Zgadzam się Wprost pod rządami Lisa zmienił się imponująco! Oczywiście zmiana kursu politycznego bliżej moich przekonań, pewnie też się do tego przyczyniła, ale zawsze po zakupie znajduję kilka interesujących artykułów, które od razu chce się czytać, dotąd moim nr. jeden był Newsweek, dziś kupuję go rzadko, wprost zawsze! Brawo Panie Lis i cała redakcjo :)
odpowiedź
User
AS
a ile się sprzedaje tego e-wydania?
odpowiedź