SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy prezes Worldcom Public Relations Group

Worldcom Public Relations Group, największa na świecie sieć skupiająca niezależne firmy PR, ogłosiła nominację Diego Biasi na nowego prezesa zarządu regionu Europa/Afryka.

Biasi, prezes i dyrektor generalny agencji PR Business Press S.p.A z siedzibą w Mediolanie, otrzymał zadanie pokierowania rozszerzeniem grupy poprzez znalezienie i pozyskanie nowych agencji partnerskich w krajach Europy Wschodniej i na Bliskim Wschodzie.

W 1990 r., wykorzystując swoją szeroką wiedzę, doświadczenie biznesowe i informatyczne, Biasi założył Business Press, włoską agencję zatrudniającą 40 specjalistów świadczących usługi z zakresu PR i kształtowania wizerunku produktu dla przedsiębiorstw z różnych gałęzi gospodarki. Obecnie do klientów agencji należą między innymi: LG Electronics, Internet Security Systems, TomTom, Océ, Palm, Kodak, SCA Hygiene Products, Campari, Cotton Council International i Verizon Business - podano w komunikacie.

Podczas ostatniego dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy Worldcom, które odbyło się w Nowym Jorku partnerzy Worldcomu wybrali Biasi’ego na stanowisko prezesa. Będzie on sprawował nową funkcję przez dwa lata, do kwietnia 2008 r. Jego następcą będzie Crispin Manners, dyrektor generalny londyńskiej agencji PR Kaizo, któremu powierzono fotel wiceprezesa Worldcom Europa.

Pod kierownictwem Biasiego Worldcom Europa/Afryka przymierza się do ekspansji na nowe rynki wschodzące, takie jak kraje Europy Wschodniej i Bliski Wschód. Międzynarodowe koncerny rozpoczynające lub rozwijające działalność marketingową w tych regionach będą miały dostęp do najlepszych agencji PR, które mogą zapewnić lokalne rozpoznanie i wdrożenia przy zachowaniu globalnego podejścia. Mniejsze spółki planujące wejście na rynki zagraniczne także otrzymają fachowe wsparcie, do jakiego przywykły na rodzimych rynkach.

- Europa to kontynent wielu języków i kultur. Stąd też nie ma w niej miejsca na ujednolicone, „ogólnoeuropejskie” programy PR. Współpraca z agencjami zrzeszonymi w Worldcom PR gwarantuje dostęp do najwyższej jakości usług konsultingowych w połączeniu z dogłębną znajomością rynków lokalnych. Dlatego właśnie Worldcom Europa/Afryka dokłada wszelkich starań, by znaleźć i pozyskać najlepsze niezależne agencje w regionie, które zdążyły potwierdzić swą wartość na rynkach lokalnych - powiedział Diego Biasi.

Worldcom Public Relations Group jest w Polsce reprezentowana przez Glaubicz Garwolińska Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy prezes Worldcom Public Relations Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl