SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy serial Netflix przebił oglądalnością „House of Cards” i „Bogatych bankrutów”

„Orange Is the New Black”, nowa produkcja Netflix, radzi sobie sobie jeszcze lepiej niż poprzednie seriale zrealizowane przez serwis - „House of Cards” oraz czwarty sezon „Bogatych bankrutów”.

Nowy serial Netflix przebił oglądalnością „House of Cards” i „Bogatych bankrutów”

Netflix ciągle nie ujawnia dokładnych danych na temat oglądalności konkretnych tytułów. Amerykańska firma przyznaje jednak, że kolejne seriale, które produkuje, cieszą się coraz większą popularnością. To oznacza, że „Bogaci bankruci” przebili „House of Cards”, natomiast najnowsza produkcja, „Orange Is the New Black”, udostępniona 11 lipca, osiąga jeszcze wyższe wyniki.

Jest to o tyle zaskakujące, że o „House of Cards” było głośno w mediach -to pierwsza oryginalna produkcja Netflix, do tego z budżetem na poziomie 100 milionów dolarów i takimi nazwiskami jak Kevin Spacey czy David Fincher. „Bogaci bankruci” to z kolei kultowy serial komediowy, który miał wierną rzeszę fanów czekających na wznowienie produkcji. Tymczasem „Orange Is the New Black” zadebiutowało bez szumu medialnego ani znanych nazwisk na pokładzie. Duży udział w sukcesie serialu może mieć system rekomendacji Netflix. Serwis streamingowy twierdzi, że ponad 75 procent tytułów użytkownicy wybierają właśnie na podstawie tego, co poleca im algorytm.

„Orange Is the New Black” to komediodramat na podstawie wspomnień Piper Kerman, wydanych pod tym samym tytułem. Serial opowiada historię wiodącej wygodne życie w Nowym Jorku kobiety, która pewnego dnia przez błędy z przeszłości trafia na rok do więzienia. Autorką scenariusza jest Jenji Kohan, nominowana do nagrody Emmy za „Trawkę”.

Netflix opublikował także wyniki finansowe za drugi kwartał bieżącego roku. Przy przychodach 1,07 miliarda dolarów, firma zarobiła 29 milionów. Tym samym przebiła prognozy Wall Street, co nie uchroniło jej przed 5-procentowym spadkiem wartości akcji. Inwestorzy spodziewali się bowiem większego przyrostu liczby subskrybentów. W Stanach Zjednoczonych Netflix w drugim kwartale br. zdobył 630 tysięcy użytkowników, czyli tyle ile prognozowała sama firma. Analitycy i inwestorzy oczekiwali jednak wyniku w granicach 900 tysięcy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy serial Netflix przebił oglądalnością „House of Cards” i „Bogatych bankrutów”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl