SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy specjalista ds. badań w At Media

Od 1 września do zespołu At Media dołączy Wojciech Kowalczyk, który obejmie stanowisko Specjalisty ds. Badań.

Przez ostatnie trzy lata Wojciech pracował w Optimum Media OMD, w ostatnim okresie współpracy na stanowisku Account Managera. W tym czasie był odpowiedzialny za obsługę klientów, w tym: McDonald's, Johnson & Johnson i Lotos.

Wojciech Kowalczyk jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy specjalista ds. badań w At Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl