SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy szef marketingu Cadbury Wedel

Joanna Ciszewska została nowym dyrektorem marketingu Cadbury Wedel. Swoje obowiązki przejmuje od 1 czerwca 2005 roku

Joanna Ciszewska rozpoczęła swoją karierę zawodową w 1990 roku, w niewielkiej firmie Kontrakt, by już w 1992 roku związać się na 9 lat ze światowym koncernem Unilever.
Tam też pracowała na rzecz strategicznych marek firmy, rozpoczynając od stanowiska brand managera marek Lux i Dove, poprzez pozycję marketing controller w Unilever Baltic nadzorującego działania na rzecz całej kategorii żywnościowej koncernu na Łotwie, Litwie i Estonii, kończąc na stanowisku marketing manager
w RIC (Regional Innovation Center).

Ostatnio zajmowane stanowisko: Ostatnio pełniła funkcję Regional Marketing Manager CEE & Israel w światowej firmie farmaceutycznej Bristol-Myers Squibb.

- Praca na rzecz marki Wedel to prawdziwa przyjemność – bo to nie tylko wspaniały produkt ale przede wszystkim marka, która dzięki swojemu dziedzictwu, zbudowała bardzo silną wieź emocjonalną z konsumentami. To także niesłychane wyzwanie – bo jak każda marka potrzebuje ciągłego redefiniowania tego czym jest, jakim językiem i środkami wyrazu komunikuje swoje wartości, tak aby wciąż pozostać równie lubianą i „pożądaną”. Praca dla tej marki to jednocześnie spora odpowiedzialność – bo to marka z ogromnymi tradycjami, dla wielu Polaków swojego rodzaju „świętość” i „tabu”, więc należy być niezwykle ostrożnym, by nie ściągnąć ich gromów na swoją głowę za działania, które zdaniem konsumentów nie pasują do „ich” Wedla – mówi Joanna Ciszewska.

W codziennej współpracy z zespołem ceni sobie przede wszystkim kreatywność, pasję i zaangażowanie, poczucie humoru (włączając w to umiejętność śmiania się
z samego siebie), sumienność, pracowitość, jak i prawdomówność wobec siebie i pracowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu Cadbury Wedel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl