SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Obsługą public relations PKP Intercity zajmie się Publicis Consultants

PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na obsługę w zakresie public relations. Do dwuletniej współpracy spółka wybrała Publicis Consultants.

W trwającym od kilku tygodni przetargu oferty złożyły dwie agencje: Publicis i Świeża Bazylia. Pierwsza w finale przetargu zdobyła 94 pkt., druga – 64,41 pkt. Tym samym przetarg zwyciężyła agencja Publicis Consultants.

Umowa o współpracy zostanie zawarta na dwa lata.

PKP Intercity na etapie przetargu nie ujawniła szczegółów współpracy z wybraną w przetargu agencję.

Agencje już na etapie składania ofert musiały dostarczyć zrealizowane trzy zadania. Pierwsze dotyczyło przedstawienia koncepcji kreatywnej promocji pociągów PKP jako niskoemisyjnego środka transportu. Drugie zadanie polegało na przedstawieniu koncepcji kreatywnej zachęcenia dotychczasowych użytkowników transportu indywidualnego samochodowego do zmiany nawyków podróżowania i wybierania pociągu. Trzecie zadanie obejmowało przedstawienie planu komunikacji i zaproponowanie działań w sytuacji kryzysowej (stanowiących część merytoryczną oferty).

Wybór zwycięskiej firmy był podzielony na 2 etapy. W pierwszym etapie oceniono oferty pod względem formalnym. Na podstawie wybrano agencje, z którymi zorganizowano spotkania - na nich przedstawiano prezentacje przygotowanych zadań. Po tym etapie spółka zaprosiła wybrane agencje do negocjacji. We wstępnym etapie oceny ofert brano pod uwagę: kryterium jakościowe dostarczonych zadań (ocena merytoryczna)  - waga 70 proc. i cena - 30 proc.

 

Dołącz do dyskusji: Obsługą public relations PKP Intercity zajmie się Publicis Consultants

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl