SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa ATM w telewizji publicznej

Grupa ATM znana dotychczas z produkcji dla Polsatu podbija telewizję publiczną.

- Nie możemy być producentem jednej anteny, bo dla spółki giełdowej to spore zagrożenie. Teraz wchodzimy na emisyjne salony - TVP 1 i TVP 2 - ale każda ewentualna wpadka jest znacznie bardziej bolesna - mówi  "Gazecie Wyborczej" Andrzej Baworowski z ATM.

Firma realizuje na zamówienie telewizji publicznej trzy duże seriale. Dzięki podpisanym kontraktom ATM planuje osiągnięcie w tym roku obrotu w wysokości prawie 70 mln zł.

ATM dla TVP robi pięcioodcinkowy serial "PitBull", program "Biuro kryminalne"  (16 odcinków) oraz odcinkowy serial "Warto kochać". Firma zrealizował także dla "Jedynki" trzy pierwsze odcinki "Saloonu gier".

Dotychczas ATM była głównie znana z produkcji dla Telewizji Polsat m.in. "Bar", "Dwa Światy" czy " Świat wg Kiepskich".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa ATM w telewizji publicznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl