SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa programowa Player.pl. Będą cztery własne produkcje

W środę 21 października w ofercie należącego do TVN serwisu wideo na żądanie Player.pl zadebiutuje internetowy serial „Web Therapy” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Player.pl w najbliższych miesiącach chce wprowadzić do swojej oferty też trzy kolejne własne programy.

Markus Tellenbach, prezes zarządu i dyrektor generalny TVN (fot. TVN / Krzysztof Dubiel) Article

- Własne produkcje online TVN-u powstają przede wszystkim z myślą o dzisiejszych młodych odbiorcach mediów: krótsze odcinki oraz nacisk na akcję dostosowane są do urządzeń mobilnych, jak smartfony i tablety - zapowiada Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN.

Jak już informowaliśmy, pierwszą własną produkcją Player.pl będzie serial internetowy „Web Therapy”, opowiadający o psychoterapeutce doktor Lucynie Kole-Bojarskiej (w tej roli Agata Kulesza), która porzuca tradycyjne spotkania z klientami na rzecz kilkuminutowych sesji wideo odbywających się przez komunikator internetowy. Przez jej wirtualny gabinet przewinie się galeria oryginalnych charakterów z najróżniejszymi problemami.

„Web Therapy" jest polską wersją amerykańskiego cyklu internetowego pod tym samym tytułem z Lisą Kudrow w roli głównej. W polskiej adaptacji wystąpią też m.in. Andrzej Zieliński i Arkadiusz Jakubik. Serial liczyć będzie 10 trwających po 20 minut odcinków, które realizuje firma FremantleMedia Polska.

Jak wynika z naszych informacji, „Web Therapy” w Player.pl pojawi się 21 października br. Korzystając z płatnej oferty (nie tylko w ramach Strefy T-Mobile, ale również innych opcji, które się pojawią), będzie można obejrzeć wszystkie odcinki produkcji na raz w dniu premiery. Natomiast w ramach oferty bezpłatnej kolejne odcinki „Web Therapy” udostępniane będą co tydzień.

Grupa TVN podczas konferencji zorganizowanej w środę na targach MIPCOM w Cannes zapowiedziała, że w Player.pl pojawią się trzy kolejne produkcje własne.

Pierwszą z nich będzie reality-show „Start u up!”, o którego realizacji pisaliśmy jako pierwsi w sierpniu. Będzie on opowiadać o młodych ludziach, którzy wchodzą w dorosłe życie, a osią ich aktywności są media społecznościowe. Ma go produkować firma Rochstar.

W Player.pl znajdzie się też docu-reality „My lovestories”, w którym bohaterowie opowiadać będą swoje miłosne historie. Serwis pokaże też polską wersję amerykańskiego formatu „Lip Sync Battle”, w którym gwiazdy będą rywalizować w tzw. lip dubie, czyli dostosowywaniu ruchu warg do odtwarzanych piosenek.

Te trzy programy są właśnie w przygotowaniu. W planach jest ich wprowadzenie do oferty Player.pl albo pod koniec tego roku albo na początku przyszłego roku.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu br. Player.pl miał 1,97 mln realnych użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa programowa Player.pl. Będą cztery własne produkcje

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ables
Fajnie, jakby player.pl udostępniał darmowy stream TVN, który na pewno podniósłby liczby oglądalności, bo nie oszukujmy się - można łatwo takie nielegalne streamy znaleźć (coraz mniej ludzi ma TV w domu), a TVN mógłby podnieść swohe statystyki (realną liczbą, jak ITV)
23 9
odpowiedź
User
note2.0elo
Przesadzasz, pisząc że coraz więcej ludzi rezygnuje z posiadania telewizora. Natomiast jeżeli chodzi o badania oglądalności, to w Polsce w ogóle nie bierze się pod uwagę użytkowników Smart TV, co w XXI wieku jest nie lada uchybieniem. Miło ze strony TVN, że skupią się również na innych widzach typu premium, nie tylko tych korzystających ze strefy T-Mobile.
17 8
odpowiedź
User
Bez telewizora
Bardzo dużo osob nie używa telewizora w tradycyjny sposób. Łatwo zobaczyc te zmian przyglądając sie statystykom oglądalności od kilku sezonów. Liczba osob oglądających średnio telewizje sprada co sezon. Znacznie. Telewizje pudrują ten fakt.
13 9
odpowiedź
User
obserwator
Telewizory są nadal popularne ale korzystamy z nich w inny sposób. Jako społeczeństwo pracujemy coraz więcej i po powrocie do domu korzystamy selektywnie z tego medium uruchamiając zwykle VOD. Interesuje nas określony serial / program i tylko to wybieramy. To co w danym momencie serwuje telewizja schodzi na dalszy plan.
Dodatkowo TV służy do oglądania filmów, które "pożyczono" z internetu.
17 9
odpowiedź
User
Edward
Trzymam kciuki za tvn. Ich obecne produkcje z głównej anteny to dramat, dno i muł (całe pasmo przed Faktami + weekendowe po Faktach też). Mam nadzieję, że kontent do playera nie będzie drewniany. Bądźcie innowacyjni przy tych produkcjach, eksperymentujcie, sieć nie polubi sztuczności rodem z "Ukrytej prawdy" czy "kuchennych rewolucji"...
16 11
odpowiedź