SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa "Rzeczpospolitej"

2 kwietnia ruszyła kampania reklamowa "Rzeczpospolitej" obejmująca telewizję, radio, internet.

Cel kampanii jest wzmocnienie wizerunku "Rzeczpospolitej" jako najbardziej prestiżowego dziennika opinii, rzetelnie informującego ale również będącego żywą, ciekawą gazetą. W kampanii telewizyjnej czołowi dziennikarze gazety będą osobiście rekomendować wiodące artykuły najnowszego wydania.

Strategię kampanii opracowała Stratosfera, kreację przygotowała agencja Koledzy strategia&kreacja, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MindShare.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa "Rzeczpospolitej"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl