SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,9 mln widzów wiosennych odcinków „Jakiej to melodii?”. TVP1 liderem rynku

W wiosennym sezonie teleturniej „Jaka to melodia?” oglądało średnio 1,91 mln osób. Teleturniej Roberta Janowskiego dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była dopiero trzecia.

Robert Janowski Article

Średnia widownia programu Roberta Janowskiego „Jaka to melodia?” emitowanego w dni powszednie o godz. 17.25 oraz w niedziele o 18.35 (w okresie od 1 marca do 4 czerwca br.) wyniosła 1,91 mln osób. Przełożyło się to na 17,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 12,24 proc. w grupie 16-59  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 12 marca br. Oglądało go 2,89 mln widzów.

TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Roberta Janowskiego była liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, nadający w tym paśmie gł. „Gliniarzy”, co dało tej stacji 14,42 proc. udziału. Trzeci był TVN (14,24 proc.; gł. „Ukryta prawda”), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVP2 (seriale „Tylko z tobą” i „Cena miłości”; 5,87 proc).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrała z TVN i Polsatem.

„Jaka to melodia?” emitowana jest w TVP1 od 1997 roku. Program od początku prowadzi Robert Janowski.

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,04 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,9 mln widzów wiosennych odcinków „Jakiej to melodii?”. TVP1 liderem rynku

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janek
W przyszłym sezonie ponoć zniknie z ekranu.
15 10
odpowiedź
User
Arni
Trochę ta charyzmatyczna postać Janowskiego nie dociera do wdowni komercyjnej. Czas na ....
14 17
odpowiedź
User
Olga
Wynik nie powala(na tle innych propozycji rozrywkowych) a w 16/49 katastrofa.
Ewentualne odejscie Janowskiego bez ryzyka, bo teraz to równia pochyla. Bez zmian program zdechnie.
15 19
odpowiedź
User
kola
jakos nie da sie juz patrzeć na tą szarą,zmęczona twarz,myśląćą tylko o kasie
13 13
odpowiedź
User
Ela
TV Puls powinien przejąć ten program.
11 11
odpowiedź