SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,5 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 5”. TVN liderem w grupie komercyjnej

Piąty sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 1,50 mln osób. W porównaniu do czwartego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 150 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 23,05 mln zł.

Gaja Suchocka, zwyciężczyni „MasterChef Junior 5”; fot. TVNGaja Suchocka, zwyciężczyni „MasterChef Junior 5”; fot. TVN

„MasterChef Junior 5” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 8 marca do 10 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,50 mln osób, co przełożyło się na 9,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się trzeci odcinek. Przyciągnął uwagę 1,74 mln osób.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej czwartej edycji talent-show stracił 150 tys. widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 1,65 mln osób, a ich udział wynosił 9,97 proc. w 4+, 12,54 proc. w 16-49 oraz 10,69 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 5” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym czasie była TVP1 z udziałem na poziomie 15,25 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „Stulecie Winnych” i program „To był rok!”. Drugi był Polsat (9,91 proc.; gł. programy kabaterowe), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypadła TVP2 (4,90 proc.; gł. filmy fabularne).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN względem poprzedniego sezonu utrzymał pozycję lidera rynku. Z kolei w grupie 16-59 stacja była trzecia.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 23,05 mln zł. Z kolei pokazywany rok temu drugi sezon zarobił z reklam 25,46 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Piątą edycję talent-show wygrała Gaja Suchocka.

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 5”. TVN liderem w grupie komercyjnej

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mick
To była lepsza edycja od poprzedniej, dobrze się to oglądało
odpowiedź
User
WERA
Ciekawe czasy, że już takie wyniki dają lidera
odpowiedź
User
Queb
Przyjazne i niewymuszone show
odpowiedź