SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

523 tys. widzów trzeciego sezonu „Śladu” w Polsacie. 7,50 mln zł z reklam

Trzeci sezon „Śladu” emitowany raz w tygodniu w niedziele o godz. 23.05 oglądało średnio 523 tys. widzów, o 760 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu we wtorkowym prime-time. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,50 mln zł.

fot. Telewizja Polsat Article

„Ślad 3” na antenie Polsatu oglądać można było w niedziele o godz. 23.05, w okresie od 20 października 2019 roku do 19 stycznia 2020 roku. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 523 tys. osób, co przełożyło się na 7,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,55 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się odcinek z 5 stycznia - zgromadził przed telewizorami 615 tys. oglądających.

Dla porównania, odcinki pierwszego sezonu serialu emitowane od września  do grudnia ub.r., śledziło o 407 tys. widzów mniej. Było to 930 tys. osób, co przełożyło się na 6,18 proc. udziału w 4+, 7,44 proc. w 16-49 oraz 7,70 proc. w grupie 16-59. Produkcja była pokazywana wówczas w zupełnie innym paśmie - we wtorki o godz. 20.05 i 21.05.

Polsat w paśmie nadawania trzeciego sezonu serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. filmy fabularne osiągała 8,70 proc. udziału. Trzeci był TVN (również filmy; 6,07 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. powtórki serialu „Echo serca” i filmy; 4,03 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Polsat był stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce drugie.

Wpływy z reklam pokazanych wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 7,50 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Ślad” to polska wersja formatu opracowanego przez TeleAlliance Media Holding AB. Fabuła produkcji koncentruje się na ekspertach ze specjalnie stworzonego Centralnego Wydziału Śledczego, którzy rozwiązują zagadki kryminalne. Grupą CWŚ dowodzi Renata Różańska (w tej roli Anita Jancia) - podinspektor policji, profesor nauk medycznych - biochemik.

W trzeciej serii „Śladu” zagrali również: Mariusz Jakus, Agnieszka Kawiorska, Cezary Łukaszewicz, Marta Jarczewska, James Malcolm, Michał Gadomski, Wojciech Starostecki i Waldemar Błaszczyk.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 523 tys. widzów trzeciego sezonu „Śladu” w Polsacie. 7,50 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysztof
Czekam na 4 sezon.
10 8
odpowiedź
User
bredny
To i tak dobry wynik na ten przeciętny serial.
8 8
odpowiedź
User
Piotr
Ten nudny i sztuczny gniot nie cieszy się dobrą oglądalnością od pierwszego sezonu więc po co dalej ciągnąć jak ludzie tego nie chcą oglądać i nie ważna jest tu godzina czy dzień emisji tego nudnego gniota .
8 15
odpowiedź
User
mike
Gniot jakich mało gdzie niby policjanci jeżdżą autami jak przedstawiciele handlowy, a na monitorach non-stop logo ich organizacji jest wyświetlane jak w korporacji jakiejś. Nawet nie wiedziałem, że 2-gi sezon zrobili jak nikt całego pierwszego nie obejrzał.
6 12
odpowiedź
User
Slad
Dla mnie najlepszy! Ma swoich fanow, ktorzy niekoniecznie ogladaja tv (tez wole Iple)
4 0
odpowiedź