SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Taniec z Gwiazdami 8” hitem Polsatu. Stacja zyskała 690 tys. widzów

Ósma edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 3,10 mln widzów, czyli o 690 tys. osób więcej niż siódma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.

fot. Polsat Article

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany jest w Polsacie w piątki o godz. 20.05, począwszy od 2 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków ósmej edycji show wyniosła 3,10 mln widzów, co przełożyło się na 20,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 3,13 mln osób.

Dla porównania, siódmą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało po trzech odcinkach 2,41 mln osób, przy udziale wynoszącym 16,09 proc. w 4+, 11,33 proc. w 16-49 oraz 12,66 proc. w 16-59. Oznacza to, że talent-show zyskał 690 tys. widzów.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zdecydowanie zajmuje pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należy do TVN, który nadaje wtedy filmy w paśmie „Superkino”, co daje mu 10,23 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVP2 (seriale „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”; 10,09 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Pogoda”, „Sport”, „The Wall. Wygraj marzenia” oraz filmy fabularne; 7,22 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 Polsat jest drugi, a na minimalne prowadzenie wysuwa się TVN.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami 8” hitem Polsatu. Stacja zyskała 690 tys. widzów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dko
Krecie, wymemłali cię, wymemłali i wypluli. A słupki poszły do góry. Jest teraz z czego schodzić w kolejnych latach.
19 0
odpowiedź
User
grr
W sam raz dla suwerena z 500+
12 11
odpowiedź
User
widz
Beata TADLA powinna teraz odpaść z TzG.. i byłby spokój..Zachowuje się jak dziecko..coś mi się wydaje, że rozstali się na potrzeby programu aby zwiększyć oglądalność.. no i jej marzeniem jest -praca w Polsacie- PROSTE.
25 3
odpowiedź
User
szok
Popek robi robotę.
11 6
odpowiedź
User
Tup
Niech Polsat dziękuje Popkowi, bo to jego zasługa.
10 8
odpowiedź
User
Matusiak
Nie rozumiem, kto znajduje przyjemność w oglądaniu twarzy piosenkarza z nadwagą, który ma wytatuowane oczy. :(
13 5
odpowiedź
User
glupota
To jest kółko wzajemnej adoracji, jak szanujący się ludzie mogą w ogóle to oglądać i wierzyć, że wszystko zależy od ich SMS-ów? To jest zwyczajne wyciąganie kasy, która potem idzie na konta tych Ibiszów, Grabowskich i innych Kaczorowskich. I jak w ogóle można łykać te teksty jacy to oni są wszyscy piękni, cudowni i kochani? Polsat naprawdę ma ludzi za totalnych debili, którzy łykną wszystko. A oglądalność niestety pokazuje, że prędko się to nie zmieni.
14 8
odpowiedź
User
wic polega
Ostatni odcinek udowodnił, że Polsat nauczył się już robić ten program: dokładnie widać, co tam wywijają na parkiecie, gadki są lekkie, program przyjemny. W sumie miły wypełniacz czasu.
5 7
odpowiedź
User
,q
Taniec z gwizdami, hipnoza, pożar w burdelu. Przerażają mnie programy w tv...
13 2
odpowiedź
User
kamcio
Ja tam wtedy wolę TVP 2.
7 4
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing