SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ograniczenia marketingowe dla dzieci?

Amerykańska chcą ograniczyć marketing telefonów komórkowych, skierowanych do dzieci.

Organizacja Commercial Alert, kierowana przez Ralpha Nadera, niedoszłego prezydenta USA i guru amerykańskiej lewicy chce ustawowych ograniczeń marketingu operatorów i producentów "komórek" skierowanych do dzieci.

Pod wysłanym do amerykańskiego Senatu listem  w tej sprawie podpisało się wiele amerykańskich autorytetów  w dziedzinach takich jak pedagogika, ochrona prywatności czy prawo.

Organizacja nazywa próby stworzenia przez firmy telekomunikacyjne następnej grupy docelowej  przez agresywny marketing skierowany od najmłodszych za "jeden z najgorszych pomysłów w dziejach amerykańskiej gospodarki".

Kampanie reklamowe telefonów komórkowych w USA często sugerują, że posiadanie przez dziecko komórki jest niezbędne do  utrzymania dobrych relacji między dziećmi a rodzicami.  Na wysłanie listu spory wpływ miało ogłoszenie w tym miesiącu przez firmę Disney, że będzie sprzedawać pod swoją marką telefony komórkowe i przygotowuję w związku z tym ogromną kampanię reklamową. Rzecznik Disneya twierdzi jednak, że kampania ta będzie skierowana do rodziców, nie do dzieci.

Ostatnie badania wykazały, iż 22% amerykańskich dzieci między 9 a 11 rokiem życia posiada "komórke".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ograniczenia marketingowe dla dzieci?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl