SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ograniczenia marketingowe dla dzieci?

Amerykańska chcą ograniczyć marketing telefonów komórkowych, skierowanych do dzieci.

Organizacja Commercial Alert, kierowana przez Ralpha Nadera, niedoszłego prezydenta USA i guru amerykańskiej lewicy chce ustawowych ograniczeń marketingu operatorów i producentów "komórek" skierowanych do dzieci.

Pod wysłanym do amerykańskiego Senatu listem  w tej sprawie podpisało się wiele amerykańskich autorytetów  w dziedzinach takich jak pedagogika, ochrona prywatności czy prawo.

Organizacja nazywa próby stworzenia przez firmy telekomunikacyjne następnej grupy docelowej  przez agresywny marketing skierowany od najmłodszych za "jeden z najgorszych pomysłów w dziejach amerykańskiej gospodarki".

Kampanie reklamowe telefonów komórkowych w USA często sugerują, że posiadanie przez dziecko komórki jest niezbędne do  utrzymania dobrych relacji między dziećmi a rodzicami.  Na wysłanie listu spory wpływ miało ogłoszenie w tym miesiącu przez firmę Disney, że będzie sprzedawać pod swoją marką telefony komórkowe i przygotowuję w związku z tym ogromną kampanię reklamową. Rzecznik Disneya twierdzi jednak, że kampania ta będzie skierowana do rodziców, nie do dzieci.

Ostatnie badania wykazały, iż 22% amerykańskich dzieci między 9 a 11 rokiem życia posiada "komórke".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ograniczenia marketingowe dla dzieci?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl