SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogromne wzrosty Domo+ i Wedding TV, liderem TVN Turbo

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w styczniu br. było TVN Turbo, które wyprzedziło TLC. Największe, ponad 200-proc., wzrosty zanotowały stacje Domo+ i Wedding TV. Na przedostatnim miejscu zadebiutował kanał Viacom Blink.

Udział TVN Turbo wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,47 proc. po wzroście o 24,7 proc. Zapewniło to męskiej stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Wiceliderem został kobiecy kanał TLC - jego udział wzrósł o 12,6 proc. do 0,45 proc., ale nie uchroniło go to przed spadkiem z pozycji pierwszej.

Trzecia lokata przypadła stacji TVN Style, która zanotowała wzrost o 20,1 proc. i osiągnęła udział na poziomie 0,44 proc. Co ciekawe, mniejszy wzrost (o 14,8 proc.) zanotowała cechująca się do tej pory większą dynamiką telewizja Polsat Cafe. Jej udział poszedł do góry o 14,8 proc. i wyniósł 0,29 proc., co zaowocowało miejscem czwartym.

Najwięcej w zestawieniu zyskały kanały Domo+,którego udział poszedł do góry o 285 proc. i wyniósł 0,08 proc. oraz Wedding TV (0,06 proc. udziału, wzrost o 233,3 proc.). Ponownie najwięcej stracił  zajmujący ostatnie miejsce Fashion (0,01 proc., - 70,6 proc.).

Na przedostatnim, 12. miejscu zadebiutowała kobieca stacja Viacom Blink!, nadająca od lipca br. Jej udział w styczniu br. wyniósł 0,02 proc.

styczeńWszyscy 4+
20112012
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN Turbo27 1450,38032 9720,474
TLC28 4070,39831 1350,448
TVN Style25 9110,36330 3450,436
Polsat Cafe18 2740,25620 4150,294
Polsat Play14 6170,20520 2200,291
kuchnia+5 7050,0807 7160,111
DOMO+1 4500,0205 3320,077
ITV5 7720,0815 3530,077
Club TV 7 1580,1005 2540,076
BBC Lifestyle3 6320,0514 5790,066
Wedding TV1 2530,0184 2060,060
Viacom Blink--1 2260,018
Fashion1 2410,0173530,005


W grupie 16-49 kolejność w pierwszej trójce był taka sama. Liderem był kanał TVN Turbo (0,70 proc. udziału, wzrost o 6,5 proc.), na drugim miejscu znalazło się TLC (0,64 proc. udziału, wzrost o 13,9 proc.,), a trzecia była stacja TVN Style (0,56 proc., + 16,9 proc.).

Liderami wzrostu w tej grupie także były kanały Domo+ (+ 274,1 proc.) i Wedding TV (+ 151,9 proc.), a liderem spadku - Fashion (- 58,8 proc.). 

styczeńwszyscy 16-49
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo19 6650,66020 2010,703
TLC16 7110,56118 3470,639
TVN Style14 2640,47916 0800,560
Polsat Cafe10 0570,33710 8650,378
Polsat Play7 8070,2629 5350,332
kuchnia+2 9850,1004 2000,146
ITV3 7350,1253 4060,119
BBC Lifestyle2 7220,0913 1570,110
DOMO+8170,0272 9130,101
Club TV 3 8770,1302 3610,082
Wedding TV8190,0271 9620,068
Viacom Blink  6110,021
Fashion4940,0171890,007


Najwięcej pozycji wśród 10 topowych programów kanałów lifestylowych w ub.r. umieściła stacja TVN Turbo. W zestawieniu znalazły się cztery jej programy, w tym na miejscu pierwszym serial dokumentalny “Parszywa dwudziestka”, który zgromadził ponad 260 tys. widzów. 

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/TVN Turbo263 5142,01
STRZAL ADRENALINY /SER.DOK.USA/TVN Turbo231 1731,80
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/Polsat Play229 6522,11
MOJE PARANOJE /SER.DOK.USA/TLC214 1851,68
PO MOJEMU - WOJCIECH CEJROWSKI TVN Style201 2811,37
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./TVN Style201 2592,04
OPETANI SEKSEM /SER.DOK.USA/TLC198 1042,46
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/TVN Turbo195 6821,78
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./TVN Turbo192 4971,65
MALA SCHIZOFRENICZKA /PROG.DOK.USA/TLC188 4261,36

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Ogromne wzrosty Domo+ i Wedding TV, liderem TVN Turbo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl