SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMD nowym domem mediowym Kompanii Piwowarskiej

Kompania Piwowarska rozstrzygnęła rozpoczęty na początku grudnia ubiegłego roku przetarg na obsługę mediową dla ośmiu marek z jej portfolio.

Od początku lutego bieżącego roku nowym partnerem odpowiadającym za planowanie i zakup mediów dla KP będzie dom mediowy OMD.
 
- Do udziału w przetargu zaproszonych zostało 5 domów mediowych: Starcom (współpracujący z KP od końca 2000 roku), Initiative, OMD, Mediaedge:CIA oraz MediaCom. Ostatecznie do prezentacji polegającej na przedstawieniu trzech zadań: strategicznego, kosztowego i organizacyjnego, dotyczących komunikacji dla wybranych marek z portfela KP, przystąpiły 4 firmy. Z rywalizacji wycofał się MediaCom.
 
Po zapoznaniu się ze wszystkimi prezentacjami i po analizie przygotowanych przez domy mediowe materiałów uznano, że Starcom i OMD przedstawiły najbardziej konkurencyjne warunki cenowo – jakościowe oraz zdecydowanie wyróżniały się wysoką jakością prezentacji. Lepszy okazał się jednak OMD. Jak powiedział Piotr Piechocki, kierownik ds. planowania i zakupu mediów Kompanii Piwowarskiej, prezentacja OMD zawierała więcej świeżych i nowatorskich rozwiązań, pomimo iż firma ta nie współpracowała wcześniej z KP. OMD bardzo trafnie rozszyfrowało grupy docelowe Lecha i Tyskiego i dobrze wykorzystało tę wiedzę przy konstruowaniu rocznych planów mediowych, dodał Piechocki. OMD przedłożyło także korzystniejszą ofertę finansową oraz lepsze warunki zakupu czasu reklamowego w TV i na nośnikach outdoorowych - czytamy w komunikacie.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: OMD nowym domem mediowym Kompanii Piwowarskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl