SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Omnicom wygrał 315 mln dolarów

Agencje BBDO i OMD, należące do koncernu Omnicom, zdobyły budżet reklamowy sieci sklepów LOWE.

W przetargu brały także udział agencje konsorcjum Interpublic. Decyzja LOWE jest tym bardziej dotkliwa dla Interpublic, że niedawno koncern ten przegrał z Omnicomem batalię o budżet reklamowy Bank Of America, który jest wart 600 mln dolarów.

LOWE jest drugą największą w USA (po HomeDepot) siecią sklepów wielkopowierzchniowych, zajmującą się sprzedażą mebli i artykułów gospodarstwa domowego. Pod szyldem LOWE funkcjonuje prawie tysiąc sklepów, rozmieszczonych w niemal wszystkich stanach USA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Omnicom wygrał 315 mln dolarów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl