One-2-One zadebiutował na giełdzie
Prawa do akcji spółki komunikacji mobilnej One-2-One, zadebiutowały we wtorek ceną 26,90 zł, czyli o 169% wyższą od ceny emisyjnej, która wynosiła 10 zł.
W ramach subskrypcji firmy One-2-One oferowanych było 1,3 mln akcji. Cena emisyjna jednej akcji One-2-One wynosiła 10 zł, czyli w maksymalnej wysokości z przedziału cenowego ustalonego wcześniej na 8,50-10 zł. Redukcja zapisów na akcje w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła 98,07%.
Głównym celem emisji One-2-One jest budowa grupy regionalnej w Europie Środkowo-Wschodniej na co spółka zamierza przeznaczyć 9,2 mln zł pozyskanych z emisji. Do końca tego roku One-2-One chce zamknąć przejęcie firmy w Czechach lub na Ukrainie.
Pozostałe środki z rynku będą przeznaczone m.in. na finansowanie projektu wprowadzenia mobilnego podpisu elektronicznego, rozbudowę struktury sprzedaży i zasilenie kapitału obrotowego.
Spółka chce najdalej w ciągu trzech lat osiągnąć rentowność EBITDA na poziomie 15%. Według podtrzymanej prognozy na 2006 rok, rentowność EBITDA wyniesie 11,6%. W 2005 roku było to 10,7%.
W 2005 roku grupa One-2-One miała 558 tys. zł zysku netto przy 9,2 mln zł przychodów (co daje rentowność netto 6,1 %). Na ten rok planowany jest wzrost zysku netto do 1,5 mln zł, a przychodów do 17,6 mln zł (rentowność netto 8,5 %).
Dołącz do dyskusji: One-2-One zadebiutował na giełdzie