SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oshee zostało właścicielem wody mineralnej Kinga Pienińska

Firma Oshee, producent m.in. napojów izotonicznych pod tą samą marką została nowym właścicielem wody mineralnej Kinga Pienińska. Odkupiła 100 proc. udziałów od jej producenta, firmy GFT Goldfruct.

Article

Na podstawie zawartej umowy z GFT Goldfruct, firma Oshee została właścicielem marki, zakładu produkcyjnego w Krościenku nad Dunajcem wraz z całym personelem, zatrudnionym w spółce. Firma zapowiada wejście w ciągu najbliższych lat do pierwszej piątki marek wód mineralnych w Polsce.

- Zainteresowanie zakupem naszej marki było bardzo duże. Szukaliśmy partnera, którego profesjonalizm oraz zaangażowanie zapewnią skuteczny i długotrwały rozwój. Ze względu na odpowiadający nam model prowadzenia biznesu, wybór Oshee Polska był oczywisty - powiedział Marek Zieliński, prezes i współudziałowiec Kingi Pienińskiej.

Poprzez przejęcie marki Kinga Pienińska firma Oshee planuje ekspansję w jednej z największych kategorii spożywczych w Polsce, jaką jest kategoria wód mineralnych. W tym roku planowane są inwestycje nakierowane na wzrost świadomości marki Kinga Pienińska, rozwój sieci dystrybucji oraz rozbudowę zakładu produkcyjnego w Krościenku nad Dunajcem. Doradcą finansowym Oshee przy tej transakcji była firma Fidea.

Firma Oshee, którą kilka lat temu założyli byli pracownicy FoodCare (Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński) oprócz izotoników pod marką Oshee, sprzedaje również pod tą samą nazwą soki, batony, żelki, ciastka, herbatę itp. Jak podał „Puls Biznesu”, firma miała w 2016 roku 5,7 mln zł zysku netto przy 136,5 mln zł przychodów. Z kolei firma GFT Goldfruct zanotowała w ub.r. 27,6 mln zł przychodów oraz 2,25 mln zł zysku.

Marka wody Kinga Pienińska przez wiele ostatnich miesięcy nie miała szeroko zakrojonych działań reklamowych. Jedną z ostatnich szeroko zasięgowych kampanii zrealizowano ponad dwa lata temu.

Marka Oshee jest bardziej aktywna reklamowo. Wiosną br. obsługą public relations firmy zaczęła zajmować się agencja Partner of Promotion. W marcu tego roku ambasadorką marki została Joanna Jędrzejczyk, wielokrotna mistrzyni w boksie tajskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Oshee zostało właścicielem wody mineralnej Kinga Pienińska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pks_rulez
O-sheet!
13 10
odpowiedź
User
JA
I teraz wiem dlaczego nie można jej kupić.
8 9
odpowiedź