SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ozon bez PR managera

Edyta Bach, pełniąca funkcję PR managera w Ozon Media - wydawcy tygodniku 'Ozon' - pożegnała się z firmą.

Jej odejście związane jest z reorganizacją całego działu marketingu i PR.

 – Chcemy się skupić głównie na działaniach PR i lobbystycznych. W założeniu nasi czytelnicy mają się z „Ozonem” utożsamiać. Spośród dostępnych tygodników jedynie „Wprost” jest kupowany przez ludzi ze względu na konkretną linię ideową. Chcemy aby wokół „Ozonu” także powstała silna grupa czytelników – powiedział „Briefowi” Michał Jeżewski, prezes Ozon Media. Ta silna grupa to według niego przynajmniej sto tysięcy ludzi o poglądach konserwatywnych.

Swojego odejścia nie chciała komentować Edyta Bach. - Mogę jedynie powiedzieć, że z firmy odchodzi także jedna osoba z biura reklamy „Ozonu” – powiedziała Briefowi Edyta Bach.

Dodała, że nie ma jeszcze zawodowych planów na przyszłość.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ozon bez PR managera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl