SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” liderem, tylko „Show” zyskało

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people pozostało „Party” (Edipresse Polska), ale tytuł ten podobnie jak większość magazynów zanotował spadek. Wzrost odnotowało tylko „Show”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika “Party” w lipcu br. wyniosła 495 420 egz. i była niższa o 1,98 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. W lipcu br. jeden numer miał cenę 1,50 zł, a drugi - 1,99 zł, zaś w lipcu ub.r. oba miały cenę 1,99 zł.

>>> Małgorzata Rozenek zostanie felietonistką „Party”

Na drugim miejscu pozostał magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on jedyny wzrost sprzedaży ogółem w zestawieniu, wynoszący 2,11 proc. i średni wynik na poziomie 481 768 egz. Stało się tak, mimo że w lipcu br. tytuł kosztował 1,50 zł, a rok wcześniej - 1,99 zł.

Na trzeciej pozycji znalazł się ukazujący się od października ub.r. „Flesz” (Edipresse Polska), który sprzedał się średnio w liczbie 315 326 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem zanotowała plasująca się na czwartym miejscu „Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik zmalał o 33,72 proc. do 201 166 egz. W lipcu br. oba numery miały cenę 2,99 zł, a rok wcześniej „Viva!” kosztowała 5,99 zł i 0,99 zł.

Wirtualnemedia.pllipiec
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd495 420505 412
Show481 768471 806
Flesz Gwiazdy & Styl315 326-
Viva201 166303 515
Gala110 512117 542


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. wszystkie magazyny people zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskał „Flesz” (było to 22,48 proc.).

Wirtualnemedia.pl2012
ZKDPlipiecczerwiec
TytułSprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd495 420407 239
Show481 768411 064
Flesz Gwiazdy & Styl315 326257 451
Viva201 166199 574
Gala110 51293 920

Dołącz do dyskusji: „Party” liderem, tylko „Show” zyskało

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl