SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"pascal kontra okrasa": Brodnicki i Okrasa reklamują Lidl

Emitowane od kilku tygodni w telewizji, radiu i na outdoorze reklamy z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą to teaserowa odsłona kampanii Lidla - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właściwy etap akcji ruszy 30 lipca.

W pokazywanych obecnie reklamach Lidl Polska Pascal Brodnicki i Karol Okrasa są prezentowani jako groźnie wyglądający przeciwnicy, do których starcia dojdzie 30 lipca. Reklamy nie są opatrzone żadnym logotypem.

Brodnicki i Okrasa to kucharze znani przede wszystkim ze swoim programów telewizyjnych. Pierwszy przez kilka lat prowadził w TVN „Pascal: po prostu gotuj”, a ostatnio - „Smakuj świat z Pascalem”. Natomiast drugi był gospodarzem „Kuchni z Okrasą” w TVP1 i „Smaków czasu z Karolem Okrasą” w TVP2.

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, obecne reklamy z Brodnickim  i Okrasą to teaserowy etap nowej kampanii Lidl Polska. Jej właściwa odsłona wystartuje 30 lipca, kiedy też na konferencji prasowej firma poda szczegółowe informacje o akcji. Na razie Lidl nie chce oficjalnie potwierdzić, że stoi za tą kampanią. - Nie mogę na ten temat nic powiedzieć. Poczekajmy do 30 lipca - ucina Anna Biskup, rzeczniczka firmy.

Według naszych ustaleń reklamy Lidla z Brodnickim i Okrasą będą mieć formę zabawnego show kulinarnego, w którym rywalizować będą obaj kucharze. Firma chce w ten sposób nawiązać do podobnych programów telewizyjnych, m.in. zapowiadanego w jesiennej ramówce TVN „Masterchef” z Magdą Gessler (przeczytaj o tym więcej) oraz „Bake Off” z Martą Grycan, które pojawi cię w TLC (więcej na ten temat).


Brodnicki i Okrasa to kolejne znane osoby w reklamach Lidla. W maju i czerwcu br. sieć prowadziła promocję wspieraną kampanią w stylistyce piłkarskiej z udziałem Jacka Gmocha (przeczytaj więcej i posłuchaj jednej z tych reklam). Wcześniej lektorem w radiowych spotach Lidla był Krzysztof Kowalewski.

Dołącz do dyskusji: "pascal kontra okrasa": Brodnicki i Okrasa reklamują Lidl

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lidel
reklamy z gmochem były fajne i to nawet bardzo.
odpowiedź
User
zwany
Reklamy z Gmochem byly dramatyczne .. ledwo mozna bylo zrozumiec co mowi, dobrze, ze to bylo tylko z okazji Euro i juz sie nie powtorzy!
odpowiedź
User
Himber
Wszystko OK, tylko czy autor publikacji nie zna dobrze języka polskiego i musi używać takich określeń jak: outdoorze i teaserowa? I czy zdaje sobie sprawę z tego, że dla wielu ludzi określenia te są po prostu niezrozumiałe?
odpowiedź