SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Philips Polska wkracza na plaże, by zbadać opinie na temat golenia

Philips Polska wkroczy 22 lipca na polskie plaże, by zbadać opinie Polaków na temat golenia.

Akcja ta jest przełomowym działaniem w myśleniu strategicznym o tym produkcie i pierwszym elementem rewolucyjnych zmian, które mają być widoczne wokół marki jesienią br.  - informuje "MiMP".

Marlena Janecka, dyr. marketingu Philips Polska DAP, nie chce na tym etapie ujawniać szczegółów tych zmian. - Zdecydowaliśmy się na akcję Philips Tour 2005, by być blisko naszych klientów i bezpośrednio poznać ich opinie na temat golarek, sposobów golenia i stosunku do tej czynności. Jesteśmy pierwszą firmą z naszego segmentu, która zdecydowała się wyjść poza sklep, by ją poznać - mówi Janecka. Badanie będzie prowadzone wśród wczasowiczów 13 miejscowości nadmorskich. Zespoły promocyjno-badawcze będą przemierzać plaże i najbardziej oblegane miejsca wakacyjne. Na plażach prowadzone będą także konkursy, quizy i rozdawane różnego rodzaju gadżety, których przygotowano 27 tys. Wieczorami Philips chce organizować w odwiedzanych miejscowościach koncerty muzyczne. W akcji weźmie udział specjalny, obrandowany logo Philipsa truck, w którym będą prowadzone imprezy i gdzie będzie można kupić elektryczne maszynki do golenia Philishave. Cały projekt realizuje agencja Impresariat Karlsbad, która zwyciężyła w rozpisanym kilka miesięcy temu przetargu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Philips Polska wkracza na plaże, by zbadać opinie na temat golenia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl