SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwsi reklamodawcy chcą wesprzeć 'zabójcę YouTube'

Serwis NBC i Yahoo, który ma pogrążyć YouTube jeszcze nie powstał a już przyciągnął pierwszych reklamodawców.

W ubiegłym tygodniu korporacje NBC i Yahoo poinformowały o zamiarze stworzenia konkurencji dla YouTube. Serwis od razu nazwany został przez sympatyków: „zabójcą YouTube”. Jego powstanie budzi wiele emocji nie tylko wśród twórców YouTube i jego fanów, ale również wśród reklamodawców. Już pojawiły się firmy, które chcą prezentować swoje produkty na stronach nowego dzieła wielkich, amerykańskich korporacji. Są to: General Motors, E-surance i Royal Carribean.

Reklamodawcy nieufnie spoglądają na YouTube z powodu jego kłopotów z prawem i niebezpieczeństwem jakie niesie umieszczanie reklam przy niemożliwych do skontrolowania klipach użytkowników serwisu. Z drugiej strony trudno nie zauważyć zysków jakie można osiągnąć reklamując się w serwisie, który cieszy się taką popularnością jak YouTube.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pierwsi reklamodawcy chcą wesprzeć 'zabójcę YouTube'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl