SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Bubak szefem marketingu Grupy Onet.pl, odchodzi Marcin Skowroński

Piotr Bubak objął stanowisko szefa marketingu Grupy Onet.pl, zastępując na nim odchodzącego z firmy Marcina Skowrońskiego. Ponadto wszedł w skład wspólnego zespołu top menedżerów Onetu i Ringier Axel Springer Polska (obie spółki należą do Ringier Axel Springer Media AG).

Piotr BubakPiotr Bubak

Jako szef marketingu Piotr Bubak jest odpowiedzialny w Grupie Onet.pl za zarządzanie portoflio marek, komunikację marketingową, produkty mobilne, badania i analizy oraz PR. Raportuje do Roberta Bednarskiego, prezesa firmy.

Ponadto Bubak dołączył do utworzonej w lipcu br. wspólnej grupy kierowniczej Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska (przeczytaj o niej więcej). Jako chief marketing oficer odpowiada w tym zespole za strategiczne inicjatywy w ramach produktów internetowych, współpracując z Joanną Kloskowską, dyrektor marketingu RASP, w zakresie zarządzania pozycjonowaniem produktów i marek w obszarach, w których Onet i RASP mają podobną lub uzupełniającą się ofertę.

- Podążając za szybko zmieniającym się rynkiem i rosnącymi oczekiwaniami naszych klientów, podjęliśmy decyzję, by połączyć wszystkie kompetencje marketingowe i przekazać tę odpowiedzialność Piotrowi Bubakowi, który do tej pory odpowiadał za produkty mobilne w Grupie Onet.pl - tłumaczy tę roszadę Robert Bednarski. - Jednym z głównych zadań Piotra będzie holistyczne zarządzanie portfolio Grupy i wykorzystanie potencjału, którym dysponujemy, z najlepszym dla całej Grupy RAS rezultatem - zaznacza.

Piotr Bubak jako head of mobile pracował w Grupie Onet.pl od 2,5 roku. Wcześniej przez kilkanaście lat był związany z Nokia Poland, przez końcowe 4 lata pełniąc funkcję dyrektora marketingu i PR.

W lipcu br. serwisy Grupy Onet.pl - RASP zanotowały 15,68 mln użytkowników i 3,01 mld odsłon, a sam portal Onet.pl - 13,92 mln użytkowników i 2,6 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Piotr Bubak szefem marketingu Grupy Onet.pl, odchodzi Marcin Skowroński

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zorientowany
No to słabo dla Onetu, p.Bubak to zły wybór, dużo filozofii mało efektów...
odpowiedź
User
sd
słaba decyzja
odpowiedź
User
belzebub
Onet zwalnia świetnego marketingowca a na jego miejsce wstawia oportunistycznego sklejacza korporacyjnych prezentacji - durny ruch i tyle.
odpowiedź