SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plany firmy Puma

Działania marketingowe Pumy w 2005 roku

Działania reklamowe marki Puma w Polsce będą przebiegały w 2005 dwuetapowo. Pierwsza część kampanii rozpocznie się w marcu, a zakończy w maju, natomiast drugi jej etap przypada na sierpień i wrzesień br.

Celem kampanii jest, jak mówi Małgorzata Wrzesińska, asystentka ds. marketingu w firmie Puma, zwiększenie świadomości marki, która jest firma lifestylową. Kampania, która rozpocznie się w marcu, obejmie swym zasięgiem głownie prasę oraz internet, a jej celem będzie przedstawienie kolekcji na wiosnę- lato 2005.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Plany firmy Puma

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl