SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play: Obsługa Klienta przez 24 godziny

Play na prośbę klientów wydłuża czas pracy telefonicznej Obsługi Klienta.

Od 16 maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci PLAY, będą mogli uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7.00 – 24.00 Obsługa Klienta odpowie na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00 – 7.00 będzie możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.

Dotychczas  Obsługa Klienta pracowała w zwykłe dni tygodnia w godzinach 8.00-22.00 oraz w soboty, niedziele i święta pomiędzy 9.00-20.00.

W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – podkreśla Jacek Hensler Dyrektor Marketingu P4 Sp. z o.o. – „Pełna obsługa dostępna będzie do późnych godzin wieczornych. W nocy gwarantujemy możliwość kontaktu z nami również w sytuacjach ekstremalnych.”

Klienci mogą uzyskać pomoc na stronie internetowej playmobile.pl lub pod numerem Obsługi Klienta PLAY 0 790 500 500.

Podobne informacje:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Play: Obsługa Klienta przez 24 godziny

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
T mobile
I na prośbę klienta by nie przedłużali umowy karzą go karą dodatkowej raty. Pierwszy raz spotkałam się z arogancją konsultantki która idiociła się jak aktorka z TV na reklamie PLAY oraz konsultantem wycofującym się na zaplecze bo zabrakło mu odwagi by przyznać się do braku wiedzy narażając klienta na stratę.
19 8
odpowiedź
User
marcin
Mam pytanie
8 10
odpowiedź
User
Cała Prawda o Play
Na stronie internetowej wyraziłam swoją opinię o Internecie w Play. Była, zgodnie z tym, czego doświadczyłam, negatywna. Następnego dnia, mimo iż nie zużyłam całego pakietu, Internet został wyłączony. I tak działał bardzo kiepsko, ale poniesione koszty nie zostały mi zwrócone. Przestrzegam: nie przechodźcie do Play! Tam oszukują, a na dodatek są mściwi. Teraz korzystam z Internetu Plusa. O niebo lepszy!!!!!!
12 8
odpowiedź
User
nxk
Gdzie w umowie znajde login i hasło do telewizji PLAY NOW??
Z góry dziękuje za odpowiedzi
8 8
odpowiedź
User
kris
departament obsługi klienta kpina z klienta, mimo kilku reklamacji odpowiedź zostaje powielona, zero jakiejkolwiek reakcji na zgłoszenie cóż pozostaje chyba już tylko droga sądowa, czy ktoś mógłby skutecznie pomóc? rzecznik praw konsumenta czy od razu do sądu?
11 8
odpowiedź