SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Poczuj różnicę!” w reklamach makaronu Lubella (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa makaronu Lubella (produkowanego przez Maspex Wadowice) pod hasłem „Poczuj różnicę!”. Akcję przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska.

Article

Spoty przedstawiają osoby przygotowujące dania oparte na różnych wariantach makaronu Lubella. Reklamy są oparte na apetycznych ujęciach takich potraw, co ma podkreślać, że promowany produkt ma wysoką jakość i doskonały smak. Podsumowuje to hasło „Lubella. Poczuj różnicę!”.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 19 lutego w telewizji (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, kanały tematyczne) oraz internecie (serwisy VoD, YouTube).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Brainbox, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Poczuj różnicę!” w reklamach makaronu Lubella (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl