SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Poczuj ulgę, zapewnij ochronę” - Alugastrin pierwszy raz reklamowany w telewizji (wideo)

Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa preparatu Alugastrin (z portfolio Urgo Polfa Łódź), prowadzona pod hasłem „Poczuj ulgę, zapewnij ochronę”. Przygotowały ją firmy Walk Creative, Mojo, Stage2, Sound Tropez i MediaVest.

Article

Spot telewizyjny podkreśla podwójne działanie Alugastrinu i zalety płynące z jego stosowania, przede wszystkim to, że preparat nie tylko likwiduje zgagę, ale też osłania przełyk i żołądek.

- W ostatnim roku Alugastrin odnotował najwyższy wzrost sprzedaży w kategorii leków zobojętniających na zgagę. Wierzę, że reklama telewizyjna przyczyni się do utrzymania pozytywnego trendu sprzedażowego marki oraz rozwoju nowych SKU w kategoriach gastrycznych - komentuje Małgorzata Kwilosz, dyrektor marketingu kategorii OTC i dermo w Urgo Polfa Łódź.

Reklama od 4 marca jest emitowana m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN.

 

Przygotowaniem koncepcji kreatywno-strategicznej kampanii i nadzorem nad produkcją reklamy zajęła się agencja Walk Creative. Spot został wyreżyserowany przez Dariusza Rzontkowskiego i Michała Kasprzyka, Produkcją zajął się dom produkcyjny Mojo, postprodukcją - Stage2, a udźwiękowieniem - studio Sound Tropez.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Poczuj ulgę, zapewnij ochronę” - Alugastrin pierwszy raz reklamowany w telewizji (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl