SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Point of View doradza Kamilowi Durczokowi w komunikacji kryzysowej

Agencja Point of View od zeszłego weekendu pracuje dla redaktora naczelnego „Faktów” Kamila Durczoka, doradzając mu w zakresie komunikacji z mediami w związku z kryzysem wizerunkowym dziennikarza po publikacjach tygodnika „Wprost”.

Kamil Durczok, fot. TVNKamil Durczok, fot. TVN

- Marianna Dufek-Durczok zgłosiła się do nas w zeszłą sobotę, kiedy wiadomo już było, że „Wprost” opublikuje kolejny artykuł o Kamilu Durczoku. To głównie z nią obecnie się kontaktujemy, z uwagi na fakt że Kamil Durczok nadal przebywa w szpitalu - informuje portal Wirtualnemedia.pl Monika Janowska-Mleczko, partner w Point of View.

Przypomnijmy, że w bieżącym numerze „Wprost” publikuje relację byłej reasercherki „Faktów” TVN, która twierdzi, że Durczok przez kilka lat ją mobbingował (więcej na ten temat). Tydzień wcześniej tygodnik opisał, że dziennikarz w połowie stycznia br. został znaleziony przez policję w mieszkaniu znajomej, w którym były materiały pornograficzne i być może narkotyki (więcej o tym).

Kamil Durczok półtora tygodnia temu na antenie TOK FM kategorycznie zaprzeczył, jakoby kiedykolwiek stosował mobbing. Publikację „Wprost” określił jako przykład „dziennikarstwa hybrydowego”, przyznał jednak, że jego styl zarządzania i życie prywatne mogły sprowadzić na niego zarzuty mobbingu (przeczytaj więcej o jego wyjaśnieniach). Z kolei Marianna Dufek-Durczok w zeszły piątek w oświadczeniu zamieszczonym na Facebooku napisała do redakcji „Wprost”: „Uważam, że to co robicie jest gorsze , niż to co zarzucacie. Pomyliliście rolę dziennikarzy z rolą psów gończych tropiących ofiarę. To nie jest rzetelne dziennikarstwo, to w ogóle nie jest dziennikarstwo” (przeczytaj więcej).

Point of View doradza Kamilowi Durczokowi przy komunikacji w obecnej sytuacji. Monika Janowska-Mleczko przyznaje, że wskutek publikacji „Wprost” podjętych przez inne media nastąpił duży kryzys wizerunkowy dziennikarza, który dodatkowo nasila się. Przy czym jej agencja specjalizuje się właśnie w takich przypadkach.

- Na razie, do zakończenia pracy przez komisję powołaną w TVN, Kamil Durczok nie będzie zabierał głosu w tej sprawie, również z uwagi na jego pobyt w szpitalu. Po tym jak wyniki pracy komisji zostaną ogłoszone, zapewne się do nich odniesie - informuje Janowska-Mleczko.

Jednocześnie menedżerka dementuje informację podaną na Twitterze przez Michała Majewskiego, szefa działu śledczego „Wprost”, że agencja Point of View pomagała w 2009 roku Tomaszowi Kammelowi przy poprawie wizerunku, po tym jak został zwolniony z Telewizji Polskiej (więcej na ten temat). - Nigdy nie współpracowałam z Tomaszem Kammelem - podkreśla.

Dołącz do dyskusji: Point of View doradza Kamilowi Durczokowi w komunikacji kryzysowej

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yogidługonogi
Durczok rozpoczął walkę o być lub nie być w mediach. Nawet jeśli uniknie sprawy karnej, poważnie zagraża mu stygmatyzacja. A to znaczy, że nie znajdzie etatu w żadnej korporacji głównego nurtu. No cóż, nie życzę mu powodzenia. Tak jak nie życzyłbym go żadnej gwieździe mediów mainstreamu. Nie ma tu kogo szanować.
odpowiedź
User
Pan Adam
Teraz to tylko TELEZAKUPY. Pojadę Stefanem "Siarą" Siarzewskim: Durczok is dead, bo sobie na to zasłużył!
odpowiedź
User
a kogo to obchodzi
Piszcie swoje rewelacje na cenzorskim, peerelowskim portalu. Dajcie mu zarabiać na cenzurze i waszej idiosynkrazji.
odpowiedź