SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Polityka" coraz bliżej "Wprost"

"Wprost" traci z reklam, zyskuje "Polityka" i "Newsweek"

Tygodnik "Wprost" traci z reklam. Jak wynika z danych Agora Monitoring od stycznia do czerwca 2003 Wprost zarobił około 41,5 mln zł czyli o 2,9% mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Tymczasem rosną wpływy zarówno "Polityki" jak i "Newsweeka". Ten pierwszy zarobił 40,2 mln zł - to o 9,7 proc. więcej niż rok wcześniej a Newsweek 33,7 mln zł.

Największy wzrost przychodów wśród tygodników - o 29,7 proc., odnotowała "Przyjaciółka" (Edipresse Polska), zajmująca czwarte miejsce z kwotą 21 mln zł.

tygodniki ogólnopolskiereklamy krajowe i lokalne
TytułI-VI 2002I-VI 2003dynamika
WPROST42 671 50241 452 007-2,9%
POLITYKA36 684 17540 225 3749,7%
NEWSWEEK31 620 71633 717 3566,6%
PRZYJACIÓŁKA16 174 74120 985 90529,7%
DZIEŃ DOBRY15 813 43119 639 97324,2%
TELE TYDZIEŃ18 631 17719 168 3002,9%
GALA15 313 15715 741 0012,8%
NAJ13 568 91415 517 07514,4%
PANI DOMU13 155 80111 130 835-15,4%
TELE MAGAZYN9 471 67610 933 79515,4%
pozostałe49 240 67059 085 43820,0%
SUMA262 345 960287 597 0589,6%
Dane cennikowe; dotyczą wpływów ze standardowych reklam i ogłoszeń prasowych.
nie uwzględnia rabatów (zawiera wydatki cennikowe);
nie uwzględnia insertów i innych niestandardowych reklam (wklejek; wszywek);

Dołącz do dyskusji: "Polityka" coraz bliżej "Wprost"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl