SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat obniża ceny

Telewizja Polsat rozesłała do agencji obsługujących oficjalnych sponsorów mundialu promocyjną ofertę.

Jest to oferta na zakup pakietów ratingowych podczas transmisji z mistrzostw świata w piłce nożnej, które rozpoczynają się 9 czerwca br.

Promocja wynosi 25 proc. w stosunku do pierwotnej ceny pakietu, w którym punkt ratingowy w grupie 16-49 lat kosztował 3,6 tys. zł. Pierwotnie Polsat sprzedawał czas reklamowy wokół mistrzostw wyłącznie z cennika, ale pod koniec maja br. zdecydował się na wprowadzenie pakietów ratingowych - podał serwis "Media&Marketing Polska".

 - To jest oferta last minute obejmująca wybrane mecze, przy których mieliśmy jeszcze wolne zasoby - powiedział "MiMP" Stanisław Janowski, zastępca dyrektora zarządzającego PM, biura reklamy Polsatu, i dodał, że zainteresowanie promocją przerosło jego oczekiwania. Według Aleksandra Śmigielskiego, dyrektora zarządzającego Optimum Media OMD, domu mediowego, który obsługuje dwóch oficjalnych partnerów FIFA (McDonald's i Polską Telefonię Cyfrową), Polsat uznał, że przy bardzo wysokich cenach, jakie podyktował rynkowi zarówno w cenniku, jak i pakiecie przed promocją, nie wszystkie bloki reklamowe uda mu się wypełnić.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat obniża ceny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl