SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat "pożyczył" od TVN?

Szefowie TVN są zdania, że telewizja Polsat nielegalnie wykorzystała materiał TVN 24 w "Wydarzeniach".

Czy telewizja Polsat bezprawnie wykorzystała w serwisie "Wydarzenia"  materiał filmowy o opuszczeniu przez Włodzimierza Cimoszewicza przesłuchania przez komisję ds. Orlenu?

Tak przynajmniej twierdzi telewizja TVN, który od Polsatu zażądała wyjaśnień w tej sprawie.

Jak podaje "Press"  w sobotę 9 lipca Włodzimierz Cimoszewicz, kilka minut po dziewiątej rano i wygłoszeniu oświadczenia opuścił, bez zgody członków komisji, posiedzenie komisji ds. Orlenu. To był temat numer jeden w mediach tego dnia. Wielokrotnie moment wyjścia Cimoszewicza z sali emitowany był m.in. w TVN 24. Tego dnia w głównym wydaniu "Wydarzeń" materiał ten znalazł się na czołówce. W serwisie można było zobaczyć moment wyjścia Cimoszewicza z sali. Autorem materiału był Piotr Gursztyn.

Jednak w tym czasie na sali Polsat nie miał swojego operatora. Z nieoficjalnych informacji wynika, że Polsat chciał kupić materiał m.in. od Telewizji Trwam.

- Nie odpowiadam za zdjęcia, który pojawiły się w materiale. Jak przyjechałem do stacji materiał filmowy już był - powiedział nam Piotr Gursztyn.

Obecnie trwa wymiana korespondencji pomiędzy zarządami obu stacji. TVN nie wyklucza procesu karnego przeciwko autorom i osobom odpowiedzialnym za emisję materiału.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat "pożyczył" od TVN?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl